حیدری خبر داد

اعزام نخستین گروه پزشکی به عتبات

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی هلال احمر گفت:نخستین گروه پزشکی به عتبات اعزام شدند ومراکز درمانی هلال احمر ایران به صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرایی و خدمت رسانی به رائران عتبات هستند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛علی حیدری معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی هلال احمربا اعلام تاریخ اعزام نخستین گروه پزشکی به عتبات اظهار داشت: صبح دیروز و در راستای برنامه‌های ماهانه اعزام گروه‌های پزشکی به عتبات عالیات یک گروه 37 نفره عازم  عراق شدند.

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی هلال احمر در خصوص ترکیب این گروه نیز اظهار داشت: پزشک عمومی خانم و آقا، پرستار خانم، کارشناس بهداشت محیط و کارشناس آزمایشگاه، ترکیب این تیم هستند که به مدت یک ماه خدمات بهداشتی و درمانی را به زائران اباعبدالله الحسین ارائه خواهند کرد.

وی در خصوص نظارت‌های بهداشتی کارشناسان بهداشت این مرکز گفت: تیم بهداشتی اعزامی را مکلف کردیم که با دقت و وسواس خاصی تمامی مراکز اقامتی زائرین را پایش کرده و نظارت دقیق و مستمری بر نحوه طبخ و توزیع غذا و نیز رعایت مسائل بهداشتی در هتل‌های عراق داشته باشند تا زائران ایرانی با خاطری آسوده در مدت حضور خود تنها  به زیارت و بهره مندی معنوی بیاندیشند.

حیدری تاکید کرد: با اینکه مراکز درمانی ما به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان سرور و سالار شهیدان هستند، امید آن داریم تا زائران ایرانی همواره در صحت و سلامت بوده و کمترین مراجعه را به این مراکز داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار