99 کشته و زخمی در تیراندازی های 24 ساعت گذشته آمریکا

در 80 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در آمریکا 99 نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت های تسلیحاتی در آمریکا، در هشتاد مورد تیراندازی گزارش شده در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا دستکم سی و یک نفر کشته و شصت و هشت نفر زخمی شدند.

بر این اساس، در تیراندازی های شیکاگو در ایالت ایلینوی از پنجشنبه صبح تا کنون نه نفر زخمی شده اند که حال یکی از آنها وخیم است. در یکی از این حوادث دو مهاجم به سمت مردی که در پیاده رو ایستاده بود تیراندازی کردند و سپس از محل گریختند. گلوله به سر ، شانه و پشت این مرد اصابت کرده است. در یکی دیگر از تیراندازی های این شهر یک نوجوان هفده ساله در آوالون پارک زخمی شد.

ده مورد تیراندازی در ایالت ایلینوی در بیست و چهار ساعت گذشته رخ داده است که در نتیجه انها سیزده نفر زخمی شده اند. 9 مورد از این تیراندازی ها تنها در شهر شیکاگو در این ایالت ثبت شده است. در تیراندازی دیگری در منطقه کاوینگتون در ایالت کنتاکی سه نفر زخمی شدند. حادثه در یک آپارتمان رخ داده است و در این حادثه یک کودک نیز زخمی شد. پلیس همچنان در جستجوی مظنون حادثه است. 

در پی تیراندازی در لوئیزیانا به بالکن خانه ای در خیابان فرانکلین در جنتیلی شش نفر از جمله یک کودک چهار ساله زخمی شدند. اعضای خانواده در بالکن نشسته بودند که یک مهاجم به سوی آنها تیراندازی کرد. پلیس می گوید در جستجوی عامل تیراندازی است. در تیراندازی در پنسیلوانیا در یک مغازه خواربار فروشی چهار نفر کشته شدند. در یک مورد تیراندازی در پارک مانور در آریزونا نیز دو نفر کشته شدند. 

چهار مورد تیراندازی در بیست و چهار ساعت گذشته در ایالت اوهایو ثبت شده است که در نتیجه آن یک نفر کشته شد و سه تن دیگر زخمی شدند. تیراندازی در ایالت تگزاس نیز به کشته شدن دو نفر منتهی شد. مردی که از زندان فرار کرده بود فردی را در برونزویل به قتل رساند و سپس توسط پلیس کشته شد. هشت مورد تیراندازی در بیست و چهار ساعت گذشته درایالت فلوریدا به ثبت رسیده است که در نتیجه آنها چهار نفر کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند. دوازده مورد از تیراندازی های بیست و چهار ساعت گذشته قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

به گزارش مرکز ثبت خشونت های تسلیحاتی در آمریکا و باتوجه به دریافت گزارش های جدید، صد و بیست و سه مورد تیراندازی در بیست و چهار ساعت منتهی به پنجشنبه در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که در نتیجه آنها دست کم چهل و یک نفر کشته و هفتاد و سه نفر زخمی شدند. بیست و نه مورد از تیراندازی های ثبت شده در این مدت قربانی در پی نداشته است.

بر این اساس طی چهل و هشت ساعت گذشته در آمریکا دویست و سه مورد تیراندازی در آمریکا به ثبت رسیده است که در نتیجه آنها هفتاد و دو نفر کشته و صد و چهل و یک نفر زخمی شدند.

گفتنی است آمار قربانیان تیراندازی های آمریکا در شبانه روز گذشته که مرکز ثبت خشونت های تسلیحاتی با جزئیات آنها را ذکر می کند معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع نهایی می شود، از این رو این مرکز پس از دریافت گزارش های تکمیلی از تیراندازی های صورت گرفته در سراسر آمریکا، اقدام به تکمیل آمارهای خود در تاریخ وقوع جرم می کند که معمولا این امر به افزایش شمار تیراندازی های در تاریخ مقرر می شود یعنی اگر قتلی در روز چهارشنبه رخ داده و گزارش آن در روز جمعه دریافت شده است آمار مربوط به آن در تاریخ چهارشنبه ثبت می شود. بر این اساس و به طور مثال تعداد تیراندازی های بیست و چهار ساعت پنجشنبه تا جمعه (شبانه روز گذشته) روز شنبه نهایی می شود.

27004 مورد تیراندازی از ابتدای سال 2017 تاکنون در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا به ثبت رسیده است که این تعداد تیراندازی 6652 کشته و 13050 نفر زخمی برجای گذاشته است 294 مورد از قربانیان (کشته یا زخمی) این خشونت های تسلیحاتی کودکان زیر یازده سال و 1383 نفر نوجوان هستند. 145 مورد تیراندازی به جمع، 1109 مورد حمله به منازل، 911 مورد استفاده از سلاح به عنوان وسیله دفاعی و 887 مورد تیراندازی سهوی در این مدت به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
امیدوارم ب جای اینکه سرمردمشون بلا بیاد سر سیاستمداراشون بلا بیاد خدا نابودشون کنه الهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
الان می خوای بگی ما امنیت مون خیلی بهتر از امریکاست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
حالا بزار ترامپ بیاد چرت و پرت بگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
بابا امریکا پر داعشه. فقط الله اکبر نمیگن
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۷:۲۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
امریکا میلیاردها دلار هزینه میکند از اون ور دنیا میاد اینور که مثلا امنیت ملی خوشو تضمین کنه ولی از داخل خودشون دارن با دست خودشون نابود میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
بابا اینا که دیگه داعش نمیخوان خودشون یه پا داعشن
آخرین اخبار