آتش سوزی در دانشگاه آزاد بابل/ آتش مهار و محل ایمن سازی شد +تصاویر

ماموران آتش نشانی بابل آتش سوزی دانشگاه آزاد را که ساعاتی پیش اتفاق افتاد، مهار کردند.

دابوئیان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: بعد از ظهر امروز خبر وقوع این آتش سوزی به این مرکز اعلام و بلافاصله چندین خودروی اطفای حریق به محل حادثه اعزام شد.

وی محل آتش سوزی را بخش پژوهش دانشگاه اعلام کرد و افزود: این حریق سنگین همچنان ادامه دارد و آتش نشانان هم اکنون در حال لکه گیری حریق هستند.

اطفا کامل حریق در دانشگاه آزاد بابل

آتش نشانان بابل آتش سوزی دانشگاه آزاد این شهرستان را به طور کامل اطفا و محل را ایمن سازی کردند.

دابوئیان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، با بیان اینکه بعد از ظهر امروز طی تماسی خبر آتش سوزی در بخش پژوهش دانشگاه آزاد این شهرستان به این مرکز اطلاع داده شد، گفت: ۱۷ آتش نشان به همراه ۴ خودروی اطفای حریق و ۲ خودروی پشتیبانی جهت حمل دستگاه های تنفسی، بلافاصله به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: به دلیل سنگین بودن حریق نیروهای آتش نشانی به چند تیم تقسیم شدند و به سرعت با بریدن حفاظ پنجره ها و ورود از چندین نقطه، خود را به محل آتش سوزی رساندند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: به دلیل وجود قفسه های چوبی و کتاب های متعدد در کتابخانه دانشگاه، شعله ها به بیرون زبانه می کشید که نیروها با کشیدن چندین لوله آبرسانی به اطفای حریق پرداختند.

دابوئیان افزود: آتش نشانان هم اکنون حریق را به طور کامل مهار و محل را ایمن سازی کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بابل با اشاره به خسارت های زیاد وارد شده به محل از جمله سوختن تعداد زیادی کولر، کتاب، قفسه، شکسته شدن شیشه، پنجره و دودگرفتگی ساختمان، گفت: پس از بررسی کارشناسان علت یابی، گزارش کامل این حادثه بزودی اعلام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: پس از بررسی کارشناسان علت یابی این سازمان،گزارش کامل این عملیات فردا تشریح خواهد شد.



آتش سوزی در دانشگاه آزاد بابل+تصاویر


آتش سوزی در دانشگاه آزاد بابل+تصاویر

آتش سوزی در دانشگاه آزاد بابل+تصاویر

آتش سوزی در دانشگاه آزاد بابل+تصاویر

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.