اصفهان؛

رونمایی از کتاب زندگینامه آیت الله مستجابی با عنوان «مجتهدی پهلوان»

کتاب زندگینامه آیت الله مستجابی با عنوان «مجتهدی پهلوان» ازسوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در قالب چاپ خاطرات ، اسناد، مکاتبات و تصاویر رونمایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مراسم تجلیل از آیت الله سید مرتضی مستجابی هم اکنون در کاخ موزه چهلستون به همت شهرداری اصفهان برگزارشد.

از مهم ترین بخش های این مراسم باشکوه که با سخنرانی مسئولین برگزار شد، رونمایی از کتاب زندگینامه آیت الله سید مرتضی مستجابی است. این کتاب که «مجتهدی پهلوان» نام دارد به روایت زندگینامه این عالم در قالب خاطرات ، اسناد، مکاتبات و تصاویر این مجتهد و هنرمند برجسته می پردازد.

امام جمعه اصفهان آیت الله طباطبایی نژاد، مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان، رسول زرگرپور استاندار اصفهان و حجت الاسلام نجفی از مهمانان ویژه در این مراسم بودند.

آیت الله مستجابی از علمای برجسته خاندان بزرگ صدر است. او تحصیلات خود را در حوزۀ علمیۀ تهران و نجف ادامه داد و موفق به اخذ درجه اجتهاد از سوی آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی شد. او یکی از مبارزان سیاسی در دورۀ ملی شدن صنعت نفت و از نزدیکان آیت الله کاشانی به شمار می‌رود. آیت الله مستجابی در امور خیریه و عام المنفعه از سوابق طولانی برخوردار است و همچنین دستی نیز در حوزۀ شعر و ادب و هنر دارد.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.