همدان؛

6 بقعه شاخص همدان‌ میزبان شب‌هاي قدر می شود

رئيس اوقاف و امور خيريه همدان از برگزاري مراسم شب‌هاي قدر در 6 بقعه شاخص این شهرستان خبر داد.

6 بقعه شاخص همدان‌ میزبان شب‌هاي قدر می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام سید علی حسینی از برگزاری مراسم شب‌های قدر در 6 بقعه شاخص همدان‌ خبر داد و اظهار کرد: در باغ بهشت نیز به میزبانی گلزار شهدا مراسم شب قدر برگزار خواهد شد.

وی از افتتاح سالن اجتماعات باغ بهشت طی امسال خبر داد و گفت:‌ این سالن که یک‌هزار و 800 متر زیربنا دارد قبل  از مراسم شب قدر افتتاح خواهد شد تا مراسم شب‌های قدر در آنجا برگزار شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به حضور قاری مصری در امامزاده عبدالله طی یکی از شب‌های قدر، خاطرنشان کرد: از سوی معاونت فرهنگی اداره اوقاف شب حضور قاری مصری مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه بر این است که قاری مصری در سراسر استان  حضور داشته باشد، گفت: مداحی، سخنرانی و قرائت دعای جوشن کبیر و ... از جمله برنامه‌های شب‌های قدر در آستان متبرکه امامزاده‌ها و بقاع شاخص است.

حسینی با بیان اینکه اهمیت و فضیلت هیچ شبی همانند شب‌های قدر نیست، افزود: در روایات اشاره شده که وجود شب قدر را در هر زمان دلیل لزوم امامت و بقای آن دانسته‌‏اند و لذا سوره قدر به منزله شناسنامه اهل ‌بیت(ع) شمرده شده است.

وی با اشاره به اهمیت فضیلت شب قدر با بیان اینکه به تعبیری شب قدر از هزار ماه برتر است، خاطرنشان کرد: شب‌های قدر به نوعی شب‌های مقدرات نیز به شمار می آیند که امیدوارم نهایت بهره را از این شب‌ها ببریم.

 
انتهای پیام/ د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار