کرمانشاه؛

آغاز طرح سنجش سلامت نو آموزان

طرح سنجش سلامت نوآموزان در سال تحصیلی 1397-1396 در 32 پایگاه‌ که شامل20 پایگاه ثابت و 12 پایگاه سیاراست با همکاری اداره آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛این طرح با هدف سنجش سلامت نوآموزان در ابعاد مختلف از جمله جسمی، شنوایی، بینایی و شناسایی ناتوانی ها و اختلالات یادگیری و مشکلات رفتاری اجرا می شود.

در راستای اجرای این طرح مراکز بهداشت شهرستانها با ارائه خدمات پزشکی و مراقبتهای دوره ای و نیز ارائه آموزش های بهداشتی به نوآموزان و والدین با پایگاه های سنجش سلامت همکاری لازم را خواهند داشت.

پیش بینی می شود در این طرح حدود 30 هزار نوآموز از لحاظ سلامت چشم، گوش، حلق و بینی، قد و وزن و آمادگی تحصیلی توسط مراقبین سلامت و پزشکان مستقر در پایگاه ها و مراکز جامع خدمات سلامت مورد ارزیابی قرار گرفته و نتایج خدمات ارائه شده در سامانه الکترونیکی سیب ثبت می گردد .

اولیای دانش آموزان به منظور دریافت معرفی نامه برای پایگاههای سنجش باید به مدرسه مورد نظر در محدوده منزل مسکونی خود مراجعه نموده و پس از دریافت نوبت در روز مقرر به پایگاه سنجش منطقه مراجعه نمایند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.