بجنورد؛

افزایش آبرسانی سیار در روستاها

روستاهای بهره مند از آبرسانی سیار در استان ۵۷ درصد افزایش یافت .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازبجنورد؛حمید روشن روان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان با بیان این که شمار روستاهای نیازمند به آبرسانی سیار اردیبهشت ماه در مقایسه با فروردین ماه امسال 57 درصد افزایش داشته است ، گفت : فروردین ماه امسال ساکنان 35 روستای در این استان به صورت سیار آبرسانی شدند که این رقم در اردیبهشت ماه به 55 روستا افزایش یافته است.

وی افزود: فروردین ماه امسال ساکنان 27 روستای تحت پوشش این شرکت و هشت روستا غیر تحت پوشش با تانکر آبرسانی شدند.

روشن روان با اشاره به اینکه در ماه گذشته ساکنان 55 روستای استان با تانکر آبرسانی شدند ، تصریح کرد : مردم 46 روستای تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی و 9 روستای غیرپوشش این شرکت از خدمات آبرسانی سیار بهره مند شدند.

وی گفت : امسال در مجموع 11 هزار و 168 مترمرکعب آب آشامیدنی به وسیله تانکر میان مردم روستاهای استان توزیع شده است.

وی با اشاره به این که این میزان آبرسانی با هزار و 92 سرویس انجام شده که 392 سرویس در فروردین ماه و 702 سرویس در اردیبهشت ماه بوده است.

روشن روان گفت : برای آبرسانی سیار در روستاها هفت دستگاه تانکر به کار گرفته شده است که پنج دستگاه در مالکیت این شرکت و دو دستگاه استیجاری است.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت روستایی بهر مند از آبرسانی سیار از 15 هزار و 963 نفر در فروردین ماه به 23 هزار و 371 نفر در اردیبهشت ماه افزایش یافته است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.