ساری،

برگزاری مسابقات فوتسال چهار جانبه جام رمضان در آمل

مسابقات فوتسال چهار جانبه جام رمضان، میان مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی اختلال مصرف مواد مخدر و اداره بهزیستی شهرستان آمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، این مسابقات که در سالن ورزشی المپیک این شهر به مدت دو شب برگزار شد که در نخستین شب از این مسابقات تیم‌های اداره بهزیستی آمل و طلوع رهایی دابو به ترتیب با برتری مقابل تیم‌های مراکز اقامتی میان مدت کلبه رهایی امید فردا و همدردان شمال به فینال مسابقات فوتسال جام رمضان رسیدند و تیم‌های کلبه رهایی امید فردا و همدردان شمال به دیدار رده بندی راه یافتند.

شب دوم و پایانی این مسابقات، در دیدار رده بندی تیم مرکز اقامتی میان مدت همدردان شمال در ضربات پنالتی مقابل تیم مرکز اقامتی کلبه رهایی امید فردا به برتری رسید و به مقام سوم این مسابقات دست یافت.

در دیدار نهایی دو تیم اداره بهزیستی آمل و مرکز اقامتی میان مدت طلوع رهایی دابو به مصاف هم رفتند که تیم مرکز اقامتی طلوع رهایی دابو با نتیجه ۲ بر صفر تیم اداره بهزیستی آمل را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

در پایان این مسابقات از سرپرستان همه تیم‌های حاضر در این مسابقات و کلیه اعضای تیم قهرمان، مرکز اقامتی میان مدت بهبود و بازتوانی اختلال مصرف مواد مخدر طلوع رهایی دابو با اهدای لوح سپاس و جوایزی، تقدیر شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار