لرستان؛

اجرای برنامه معرفی الگوی زن برتراز انقلاب اسلامی در لرستان

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان با بیان این‌که حجاب و عفاف مطالبه عمومی و نیازمند مشارکت عمومی است، گفت: در هفته حجاب و عفاف که از ۱۷ تا ۲۴ خرداد است، برنامه معرفی الگوی زن هم‌تراز انقلاب اسلامی در لرستان برگزار می‎شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سپهوند مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان این‌که حجاب فقط مختص به زنان نیست و مربوط به مردان هم می‌شود گفت: جوامع غربی امروز متوجه اهمیت و جایگاه فردی و اجتماعی حجاب شده‌اند و به‌سمت حجاب برمی‌گردند.
 
سپهوند با بیان این‌که حجاب و عفاف مطالبه عمومی و نیازمند مشارکت عمومی است، به برگزاری برنامه‌های ویژه هفته حجاب و عفاف در قالب نشست و کارگروه و همایش‌ها با موضوع حجاب و عفاف توسط بسیج جامعه زنان اشاره کرد و افزود: کارگاه‌های حجاب و عفاف بیشتر با موضوع تاثیر حجاب بر آرامش روان و تحکیم بنیان خانواده برگزار می‌شود.
 
وی گفت: راهپیمایی ۲۱ تیرماه یکی دیگر از برنامه‌های بسیج جامعه زنان در هفته حجاب و عفاف است این در حالی‌است که برنامه معرفی الگوی زن هم‌تراز انقلاب اسلامی در هفته حجاب و عفاف برگزار می‌شود.
 
سپهوند افزود: محور دیگر برنامه‌های بسیج جامعه زنان در هفته حجاب و عفاف تولید محتوا برای شبکه‌های مجازی و بیان جایگاه حجاب و عفاف است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.