کرمانشاه؛

پارک خودرو منجر به تیراندازی شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عاملان تیراندازی در پارک غربی طاقبستان خبر داد و گفت: علت این حادثه جدل بر سر جای پارک خودرو بوده است.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سرهنگ "رضا شیرزادی" توضیح داد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک مورد تیراندازی در پارک غربی، ماموران کلانتری ۱۹ طاقبستان برای رسیدگی به موضوع به سرعت عازم محل حادثه شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که دو نفر از سرنشینان یک خودروی پراید به دلیل اختلاف بر سر جای پارک خودرو با افراد دیگری درگیر شده و با یک قبضه تفنگ ساچمه ای فاقد مجوز اقدام به تیراندازی هوایی کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهمان پس از حضور ماموران دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شده اند، گفت: این تیراندازی خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است.

سرهنگ شیرزادی از مردم خواست که در صورت اطلاع از حمل و نگهداری سلاح توسط افراد موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۷ دی ۱۳۹۷
مشکل اینجاست که وقتی بر سر پارک در پیاده رو درگیری وجود دارد و به پلیس زنگ می زنیم نمیاد و درگیری میشه اونوقت میان دستیگرتون می کنند.