اردبیل؛

برپایی سفره‌های افطار برای ۴۰۰۰ نفر از نیازمندان شهرستان پارس‌آباد

مدیر کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: از آغاز ماه رمضان تاکنون سفره‌های افطار و اطعام برای چهار هزار نفر از مددجویان تحت حمایت و نیازمندان شهرستان پارس‌آباد برپا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارشد سعادتی در جلسه بررسی طرح‌های ویژه ماه رمضان در پارس‌آباد اظهار داشت:تاکنون خیران این شهرستانبیش از 486 میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی برای تهیه و توزیع سبد غذایی و برپایی سفره‌های افطار و اطعام برای نیازمندان مساعدت کرده‌ و نیکوکاران با حضور و مشارکت در طرح اطعام و اکرام از ایتام و نیازمندان جلوه زیبایی به خیرخواهی و نوع دوستی بخشیده‌اند.

وی با بیان اینکه سفره‌های افطار و اطعام برای چهار هزار نفر از مددجویان تحت حمایت برپا شده است، تصریحکرد: 6 مراسم بزرگ افطاری در مساجد پارس‌آباد برگزار شده است که درصدد هستیم تا پایانماه مبارک رمضان سفره‌های افطار و اطعام نیازمندان را در نقاط مختلف این شهرستان بگسترانیم.

سعادتی بیان کرد: یکی از اهداف مهم کمیته امداد در اطعام و افطار خانواده‌های بی‌بضاعت احیای سنت حسنه احسان و انفاق در بین آحاد مختلف جامعه است چرا که اطعام نیازمندان سبب ارتقای همبستگی اجتماعی می‌شود که همواره خیران با مساعدت‌های خود یاریگر کمیته امداد در برپایی سفره‌های اطعام و توزیع سبد غذایی بین مستمندان هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد افزود: 400 کیسه «همیان مولا» بین نیکوکاران توزیع شده است تا بتوانیم اقلام اساسی خانواده‌های تحت حمایت را تأمین کنیم که در قالب این طرح، خیران نزدیک به 40 میلیون ریال به تهیه سبد غذایی برای خانواده‌های تحت حمایت کمک کرده‌اند که همچنان شاهد تحویل کیسه‌های آنان به کمیته امداد برای تأمین لوازم اساسی زندگی مددجویان هستیم.

سعادتی اظهار کرد: به منظور بهره‌مندی از ظرفیت ماه پرفضیلت رمضان و مشارکت همه جانبه خیران، کمیته امداد در کنار برپایی سفره‌های اطعام و افطار تلاش دارد با اجرای طرح‌های حمایتی روند رسیدگی به امور نیازمندان را تسریع و تسهیل بخشد.

مدیر کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد بیان کرد:طرح‌های محسنین، مفتاح الجنه، اکرام ایتام، رضوان و کوثر از جمله برنامه‌های این نهاد در طول ماه رمضان است تا با مشارکت نیکوکاران بتوانیم پاسخگوی نیازهای اساسی مددجویان باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.