یاسوج؛

اجرای شش طرح تامین آب برای رفع مشکلات تنش آبی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: شش طرح تامین آب به منظور تامین آب شرب شهروندان و رفع مشکلات تنش آبی در شهرهای استان در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سیدعلی لدنی نژاد با حضور در برنامه زنده رادیویی"پاسخ" به تببین برنامه های  این شرکت برای مدیریت توزیع آب و کنترل تنش آبی شهرهای استان در تابستان جاری پرداخت. 

مدیرعامل آبفای استان گفت: میانگین مصرف آب شرب در کشور 150 لیتر در شبانه روز است که این میزان در  استان ما تا 180 لیتر در شبانه روز نیز می رسد.

وی با اشاره به اینکه شهروندان باید توصیه های  مصرف بهینه آب را جدی بگیرند ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا در فصل گرما با مصرف بهینه از هدر رفت آب جلوگیری کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر نیز شش طرح تامین آب در شهرهای استان به منظور تامین آب شرب شهروندان و رفع مشکلات تنش آبی در شهرهای استان در حال انجام است که با تکمیل و بهره برداری از آنها بخش زیادی از مشکلات آب شرب شهرهای دارای تنش آبی برطرف می شود.

سیدعلی لدنی نژاد در پاسخ به درخواست چند تماس تلفنی شهروندان دیشموکی در زمینه رفع مشکل آب این شهر گفت: مطالعات ساخت حفر چاه جدید آب شهر دیشموک انجام شده که در صورت رفع معارضات در اولین فرصت عملیات اجرایی حفر و تجهیز این چاه نیز انجام خواهد گرفت.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.