مشهد؛

۳۰ نفردر تربت جام بدلیل بدهکاری غیرعمد در زندان بسر می‌برند

جشن نوعدوستی و حمایت از خانواده‌های نیازمند دراز ملاک‌های ارزشی به حساب می‌آید ودرحال حاضر ۳۰ نفردر تربت جام بدلیل بدهکاری غیر عمد در زندان بسر می‌برند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،محمود اشجع مدیر زندان تربت جام در مراسم جشن بزرگ گلریزان آزادی زندانیان غیر عمد و کمک به خانواده‌های بی بضاعت تربت جام گفت: کمک به نیازمند به عنوان یک فرهنگ اجتماعی ریشه در تمدن ایران اسلامی همیشه وجود داشته است وباید این فرهنگ حسنه در جهت ترویج ارزشهای انسانی همچون کمک به نیازمندان حفظ شود.

وی افزود: در حال حاضر ۳۰ نفر از زندانیان تربت جام که دراین مراسم برای آنان جشن گلریزان برگزار شده است زندانیان غیرعمد هستند که بدلیل یک اتفاق، ورشکستگی و مهریه متعارف در زندان بسر ممی برند که نیازمند خیران است.

مدیر زندان تربت جام گفت:بدهی این افراد دومیلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است که با تخفیف از شاکیان به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده که امید میرود کمک شما بتواند سبب آزادی آنان شود.

دراین مراسم گلریزان حدود ۱۲۰ میلیون تومان جمع آوری گردید و الباقی مانده توسط ستاد دیه استان خراسان رضوی به این زندانیان پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام//س. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.