احمدلو: پرورش اندام ایران در دنیا بی رقیب است

مربی تیم پرورش اندام تهران گفت: تیم ملی پرورش اندام ما در حال حاضر جزء برترین‌های این رشته در جهان است و طوری شده که دیگر ورزشکاران ما تمایلی به حضور در مسابقات آماتوری ندارند.

احمدلو: پرورش اندام ایران در دنیا بی رقیب است/ ورزشکاران ما دیگر انگیزه ای به حضور در مسابقات آماتوری ندارندمحسن احمد لو در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد ارزیابی اش از نتایج ورزشکاران پرورش اندام در مسابقات بین المللی اظهار داشت: باید اذعان کنم تیم ملی پرورش اندام ما در حال حاضر جزء برترین‌های این رشته در جهان است و طوری شده که دیگر ورزشکاران ما تمایلی به حضور در مسابقات آماتوری ندارند و به مسابقات حرفه‌ای روی آورده اند. 
 
وی افزود:خوشبختانه اکنون چند مربی ما دارای کارت مربیگری درجه یک هستند و همین امر سبب شده تا بدون هیچ مشکلی مسابقات مسترالمپیا را کسب کنند. از طرفی دانش بالای مربیان ما سبب شده سایر کشور‌ها از آن‌ها برای کلاس‌های آموزشی خود استفاده کنند.
 
مربی تیم پرورش اندام تهران در ادامه گفت: تیم پرورش اندام ما این پتانسیل را دارد تا در هر مسابقه به جای یک تیم با ۲ تیم شرکت کند. از طرفی مربیان ما به طور شبانه روزی در تلاش هستند تا بتوانند ورزشکاران را مهیای حضور در مسابقات بین المللی کنند. مربیانی، چون یوسف کریمی، کنگرلو و رضا سلطانی به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا از نظر علمی خود را در بهترین سطح حفظ کنند.
 
احمد لو ادامه داد: پرورش اندام در بین تمام رشته‌های ورزشی در ایران بی رقیب است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. خدا را شکر در این چند سال پیشرفت خوبی را در این رشته شاهد بوده ایم. 
 
مربی تیم پرورش اندام تهران در پایان در مورد حمایت‌های فدراسیون از ورزشکاران پرورش اندام اظهار داشت: در این مدتی که پور علی فرد به عنوان رئیس فدراسیون پرورش اندام انتخاب شده حمایت‌های خوبی را از ورزشکاران این رشته به عمل آورده است. همچنین برگزاری سمینارهای داخلی موجب شده تا دانش مربیان ما بیش‌تر از قبل شود. در مجموع باید بگویم تمام ورزشکاران از عملکرد پور علی فرد در فدراسیون رضایت کامل دارند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار