عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رئیس جمهور برای پاسداری از این حضور حماسی مردم در انتخابات کابینه‌ای متخصص و متحد معرفی کرده و مشکلات مردم را رفع کند.

دولت باید سند ننگین 2030 را لغو کند
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و عضو کمیسیون امنیت ملی در نطق میان دستور صحن علنی امروز مجلس درباره حادثه تروریستی تهران اظهار داشت: حوادث تروریستی در مرقد امام راحل و ساختمان مجلس شورای اسلامی نشان داد که تروریست‌ها و حامیانشان از چه چیزی وحشت دارند.

نماینده مردم نیشابور تصریح کرد: مبارزه با استکبار و تروریست‌ها چپ و راست نمی‌شناسد، زیرا آن ها حتی به مردم عادی هم رحم نمی کنند و مردم بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند پس ما باید با محوریت عمود خیمه جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری از ارزش‌هایی که در راه آن شهید داده‌ایم دفاع کنیم و کاستی‌های موجود را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه مواضع برخی از مسئولین و تضعیف نیروهای امنیتی در زمان انتخابات چراغ سبزی به دشمنان نظام بود ادامه داد: دشمنان نظام به غلط تصور کردند که می‌توانند کاخ اقتدار ایران در هم بشکنند و ضربه‌ای کاری به امنیت کشور وارد کنند. ما بار دیگر از نیروهای امنیتی به خصوص سپاهیان مجاهد حمایت می‌کنیم و  از مسئولین دولتی می‌خواهیم با حمایت از مدافعان حرم کار تولید تروریست‌ها در سوریه و عراق را پایان دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی خطاب به رئیس جمهور گفت: روز 29 اردیبهشت باید در یاد و خاطره رئیس جمهور منتخب زنده بماند چرا که در این روز مردم برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات این نظام به وجود آورد.

چنارانی ادامه داد: وظیفه رئیس جمهور این است برای پاسداری از این حضور حماسی کابینه‌ای متخصص، متحد و انقلابی معرفی کرده و مشکلات مردم را رفع کند. ما به دنبال مسئولینی هستیم که عمارگونه عمل کرده و چون مالک‌اشتر بر دل و جان‌های مسلمین مدافع باشند.

نماینده مردم نیشابور در بخش پایانی سخنانش در خصوص سند 2030 خاطر نشان کرد: این سند علاوه بر مشکلات شرعی زمینه وابستگی نظام آموزشی کشور به بیگانگان را فراهم می‌کند، این سند از نظر همه دلسوزان کشور محکوم است، از دولت می‌خواهیم هر چه زودتر لغو این قرارداد ننگین را اعلام کند و اجازه ندهد استقلال فرهنگی کشور دستخوش نظرات پوسیده و مبتذل غربی شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار