اردبیل؛

تیم ملی روئینگ با 70 ورزشکار در پارس آباد اردو می زند

سرمربی تیم ملی قایقرانی کشور گفت: با هدف آماده‌سازی برای حضور در مسابقات آسیایی تایلند، تیم ملی روئینگ با حضور 70 ‏ورزشکار در شهرستان پارس‌آباد اردو خواهد زد.‏

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جیوگانیک در حاشیه دیدار از محل تمرینی تیم ملی قایقرانی در پارس‌آباد افزود: به دلیل حساسیت بالای مسابقات آسیایی تایلند، ورزشکاران قایقران تیم ملی در بخش روئینگ در شهرستان پارس‌آباد اردو خواهند زد.

وی با اشاره به علت انتخاب استان اردبیل برای برپایی اردو، افزود: امکانات خوب و زیرساخت‌های مناسب موجود در این استان به همراه شرایط آب و هوایی خاص باعث انتخاب این شهرستان برای برگزاری اردوهای تیم ملی قایقرانی شد.

سرمربی رومانیایی تیم ملی ادامه داد: اردوی آماده‌سازی تیم ملی روئینگ ایران به مدت 3 ماه تداوم خواهد داشت و در این مدت سعی خواهد شد تا از حضور 70 ورزشکار دختر و پسر در اردوهای برگزار شده استفاده شود.

جیوگانیک با اشاره به پتانسیل مناسب موجود در دریاچه ارس برای برپایی اردوهای قایقرانی، افزود: با افزایش سطح فنی و کیفی ورزشکاران به دنبال حضور شایسته بازیکنان در مسابقات آسیایی تایلند خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.