عزت اللهی:هیچ کاری نشد ندارد/ کارنامه کی‌روش مشخص است

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:هیچ کاری نشد ندارد و باید بگویم ما می‌توانیم بزرگ‌ترین تیم‌ها را هم شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سعید عزت‌اللهی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی مقابل ازبکستان و صعود به جام جهانی اظهار داشت:هیچ کاری نشد ندارد.باید بگویم ما می‌توانیم بزرگ‌ترین تیم‌ها را هم شکست دهیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی می‌تواند در جام جهانی از گروه خود صعود کند یا خیر،گفت: قطعا اگر برنامه‌های بلند مدت تیم ملی توسط مسئولان اجرا شود می توانیم به چنین چیزی دست یابیم.
 
بازیکن تیم ملی درباره اظهار نظر تاج مبنی بر حضور کی‌روش پس از جام جهانی در تیم ملی گفت: فکر کنم کارنامه کی‌روش دیگر مشخص است. ما پس از برزیل اولین تیمی هستیم که به جام جهانی صعود کردیم پس به نظرم این کار، کار درستی است.
 
عزت‌اللهی درباره حضورش در باشگاه روستف گفت: فعلا که چیزی مشخص نیست و باید بروم و با آن‌ها صحبت کنم،تکلیفم را مشخص کنم.
 
سعید عزت‌اللهی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضورش در روسیه، آیا تیم ملی این کشور توانایی بالایی برای حضور در جام جهانی دارد،تصریح کرد: روس‌ها خودشان را برای یک میزبانی خوب آماده کرده‌اند و در تلاش هستند تا  جام جهانی نتای جخوبی را کسب کنند ولی فکر می‌کنم ما هم می توانیم به نتایج خوبی دست یابیم.
 
وی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره مصدومیتش در اواسط بازی با ازبکستان اذعان کرد: هر کس دیگری هم جای من بود مطمئنا با وجود مصدومیت تلاش می‌کرد تا با همه وجودش به میدان برود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار