نبی پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ/ نرخ هر شانه تخم‌مرغ ۷ هزار تومان است

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: ترکیه ظرف ۴۸ ساعت اول بازار را اشباع کرد از این رو درخواستی از سوی قطری‌ها برای صادرات نداشته‌ایم.

آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ به قطر/ حداکثر نرخ هر شانه تخم مرغ 7 هزار تومانناصر نبی پور رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ به قطر اظهار داشت: تا کنون از سوی تشکل‌ها رایزنی برای صادرات تخم مرغ به قطر صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه درخواستی از سوی قطری‌ها برای صادرات نداشته‌ایم، افزود: ترکیه ظرف ۴۸ ساعت اول بازار را اشباع کرد، از این رو دیگر جایی برای ما وجود ندارد.

نبی پور ادامه داد: با توجه به جمعیت محدود قطر مشکلی برای تأمین کل نیاز تخم مرغ این کشور وجود ندارد.

این مقام مسئول با اشاره به آخرین وضعیت قیمت تخم مرغ گفت: در حال حاضر متوسط نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳ هزار و ۶۰۰ تومان معادل دانه‌ای ۲۳۰ تومان و شانه‌ای حداکثر ۷ هزار تومان است.

رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران، تصریح کرد: با توجه به سقوط فاحش قیمت، زیان مرغداران اسفناک است، اما انتظار می‌رود که با پایان ماه رمضان قیمت تخم مرغ در بازار افزایش یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار