در صحن علنی شورای شهر تهران مطرح شد؛

آباد:وضعیت آزمون استخدامی مترو مشخص شود/ تشکری هاشمی: فقط افراد با 3 سال سابقه کار می توانند در آزمون شرکت کنند

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران گفت: وضعیت افراد شرکت کننده در آزمون استخدامی مترو مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه آباد عضو کمیته ایمنی شورای شهر در سیصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه شنبه) برگزار شد، با تبریک صعود تیم ملی به جام جهانی اظهار داشت: جا دارد از حمایت های جهادی مدیریت شهری از 4 هزار زمین چمن مصنوعی در شهر تهران حمایت کنیم زیرا از دل این زمین ها استعدادیابی می شود.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان جشن گلریزانی به منظور آزادی یک هزار و 150 زندانی جرایم غیرعمد زیر 5 میلیون تومان برگزار می شود که پیشنهاد دارم مصوبه ای دو فوریتی برای کمک به آزادی این زندانیان در شورای شهر مطرح شود.

رئیس کمیته ایمنی شهر تهران گفت: در زمان انتخابات ابهاماتی در رابطه با استخدامی در شهرداری و شرکت مترو مطرح شد که باید توضیح داده شود که چه اتفاقاتی در مترو رخ داده است.

آباد افزود: کارمندان مترو با تهمت هایی مواجه شدند که برای آنها مشکلاتی ایجاد کرد که در این رابطه به عنوان نماینده مردم از آنها معذرت خواهی می کنم زیرا این صحبت ها از شورای شهر بیرون آمد.

وی گفت: در تاریخ 95/11/15 آزمون استخدامی در مترو برگزار شد که 165 نفر در آن شرکت کردند و قرار بود یک هفته ای تعیین و تکیلف شوند اما هنوز پاسخی به آنها داده نشده است.

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران افزود: سال 94 هم آزمونی برگزار شد که 167 نفر در آن شرکت کرده بودند که با یک تغییر شرایط در قانون وضعیت آنها نامشخص شد و قرار بود به آنها اجازه داده شود که در آزمون سال 95 شرکت کنند اما این اجازه داده نشد و وضعیت آنها نامشخص است.

تشکری هاشمی معاون منابع انسانی شهرداری تهران در پاسخ به آباد گفت: فقط افرادی می‌توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند که 3 سال سابقه کار در شهرداری را داشته باشند و اگر چنانچه فردی بدون سابقه در آزمون شرکت کند و قبول شود، قبولی وی باطل است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
ریشه بدبختیای ما اینه که کارکنای یه دستگاه از کارکنا گرفته تا رؤسا که سالها تو اون دسگاه کارکردن را حل مشکلات را بهتر از همه میدونن ولی نمیگن و میگن اضافه میایم و اخراجمون میکنن باس بدو استخدام بهشون حالی کرد هر چی تو دسگاه یاد گرفتن مال دسگاهه و اگه نگن حقوقشون حرومه ولو زیادی بیان و اخراج شن بهتر از اینه که حقوق حروم بگیرن
آخرین اخبار