کرمانشاه؛

برگزاری مراسم احیا شب های قدر در کرمانشاه

مراسم ویژه احیای شب‌های قدر در مسجد جامع کرمانشاه برگزار می‌‌شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم ویژه احیای شب‌های قدر در مسجد جامع کرمانشاه خبر داد و گفت: مراسم عزاداری شهادت مولای متقیان امام علی‌(ع) در 300 مسجد این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مجتبی فتح اللهی‌نژاد به برگزاری مراسم احیا در مساجد و امامزاده‌های این استان اشاره کرد و گفت: برنامه‌هایی نظیر تلاوت آیات قرآن، اقامه نماز قضا، قرائت دعای جوشن کبیر، بر سرگیری قرآن، ایراد سخنرانی و عزاداری شهادت حضرت علی‌(ع) تدارک دیده شده است.

وی از برگزاری مراسم ویژه احیای شب‌های قدر در مسجد جامع شهر کرمانشاه با سخنرانی حجت‌الاسلام خشنودی خبر داد و افزود: مراسم عزاداری شهادت مولای متقیان امام علی‌(ع) در 300 مسجد شهرستان کرمانشاه برگزار می‌شود.

فتح اللهی‌نژاد با بیان اینکه مراسم این شب معنوی و پرفضیلت راس ساعت 22 با محوریت مسجد جامع کرمانشاه برگزار می‌شود، اضافه کرد: برنامه‌های شب‌های قدر با حضور مبلغان اعزامی به نقاط مختلف استان در مساجد و هیأت‌های شهری و روستایی برگزار می‌شود.

وی به استقبال خوب هر ساله مردم از مراسم احیای شب‌های قدر اشاره و بیان کرد: این شب‌ها فرصتی مناسب برای رسیدن به مقام قرب الهی است.

 
انتهای پیام/پ

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.