یاسوج؛

ضرورت اصلاح تقاطع‌های شهر یاسوج

شورای ترافیک کهگیلویه وبویراحمد بر ساماندهی، اصلاح تقاطع‌، میادین و بلوارهای شهر یاسوج بر اساس استانداردهای روز تاکیدکردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛رئیس پلیس راهور استان در جلسه شورای ترافیک کهگیلویه وبویراحمد به حادثه خیز بودن محور کمربندی زیرتل یاسوج از سمت میدان انقلاب به سمت پل اول بشار اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۳۳۳ درصد از تصادفات منجر به فوت درون شهری استان در این محور رخ داد که ضرورت دارد با توجه به این موضوع و حجم سنگین ترافیک دراین محور مسئولان و دستگاههای متولی در تکمیل پل سوم بشار تلاش کنند.

سرهنگ خوشوقت، خواستار نصب چراغ راهنما در برخی میادین و اصلاح هندسی برخی تقاطع‌ها در بلوار ارم شهر یاسوج با توجه به حادثه خیز بودن این محور شد.

سرهنگ تباشیر فرمانده پلیس راه استان، از یک طرفه کردن محور یاسوج به اقلید -یزد از سوی مسئولان پلیس راه استان فارس در جلوگیری از تردد اتوبوس های برون شهری استان خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از بن بست شدن راههای ارتباطی استان و نیاز هم استانی‌ها برای سفر از این محور ضرورت دارد مسئولان استان با رایزنی و مکاتبه با مسئولان استان فارس این مشکل را برطرف کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در جلسه شورای ترافیک کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای تکمیل و بهره برداری کامل از پل سوم بشار  ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.

علیمردانی افزود: در صورت تامین اعتبار لازم و رفع معارض‌های محلی برای کاهش ترافیک در ورودی شهر یکی از خطوط این پل یا یکی از لاینهای این پل ارتباطی تا شهریورماه به بهره برداری می‌رسد.

برخورد با مسافربرهای شخصی در پایانه‌های مسافربری استان، زیرسازی و آسفالت جاده جنب هتل آزادی ویژه خودروهای امدادی و اورژانس برای انتقال بیماران به بیمارستان امام سجاد و نصب تابلو ورود ممنوع برای سایر خودرهای شخصی، یک طرفه کردن کوچه پائین دست اورژانس ۱۱۵ در یاسوج و در نظر گرفتن خط ویژه تردد آمبولانس در خیابان منتهی به چهار راه هلال احمر برای انتقال سریع بیماران اورژانسی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.