کرمان؛

اطعام 3 هزار مددجوی نرماشیری در ماه رمضان

3 هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نرماشیر در ایام ماه مبارک رمضان توسط خیران نیکوکار اطعام و افطاری داده شدند.

اطعام 3 هزار مددجوی نرماشیری در ماه رمضانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ رضا موحدی، مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان نرماشیر با اشاره به اینکه این نهاد برنامه های مختلفی را به منظور حمایت از قشر محروم تحت حمایت خود در ماه مبارک رمضان انجام می دهد، گفت: سه هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان توسط خیران نیکوکار اطعام و افطاری داده شدند.
 
وی با بیان اینکه طرح مفتاح الجنه یکی از طرح های مهمی است که هر ساله توسط این نهاد در ماه مبارک رمضان انجام می شود، افزود: ۱۷۵ خانوار از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال در قالب طرح مفتاح الجنه مورد سرکشی و دلجویی قرار گرفته اند.
 
موحدی با شاره به اینکه در قالب طرح مفتاح الجنه بیش از هشت میلیون ریال به خانواده های نیازمند مساعدت شده است، خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان هر روز سه خانواده در قالب طرح مفتاح الجنه با حضور مسئولان و خیران شهرستان مورد سرکشی و دلجویی قرار می گیرند.
 
وی به اجرای طرح همیان مولا توسط این نهاد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در قالب این طرح نیز بسته های حمایتی توسط خیران نیکوکار تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.