اصفهان؛

برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت کنگ‌فو و پزشکی- ورزشی در نیمه اول تیرماه

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ثبت‌نام از کاندیداهای هیأت کنگ‌فو و پزشکی-ورزشی انجام گرفته و کاندیداها تأیید صلاحیت شدند و تنها منتظر موافقت فدراسیون‌های مربوطه برای برگزاری انتخابات این هیأت‌ها هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا امینازاده  در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت کنگ‌فو استان اصفهان، اظهار کرد: ثبت‌نام از کاندیداهای هیأت کنگ‌فو انجام گرفته و پنج نفر برای برعهده گرفتن ریاست این هیأت ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: حیدرعلی عارفیان، محسن اسماعیلی، محمد انصاری، حجت صمدی‌راد و رمضانعلی احمدی پنج کاندیدایی هستند که برای شرکت در انتخابات هیأت کنگ‌فو تأیید صلاحیت شده‌اند.

امینازاده در مورد تاریخ برگزاری مجمع این هیأت افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان ۳۱ خردادماه را برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت کنگ‌فو پیشنهاد داده بود که فدراسیون کنگ‌فو با این تاریخ موافقت نکرد. در حال حاضر روز شنبه ۱۰ تیرماه را برای برگزاری این مجمع پیشنهاد داده شده است و منتظر موافقت فدراسیون برای برگزاری انتخابات هستیم.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان عنوان کرد: ثبت‌نام از کاندیداهای هیأت پزشکی-ورزشی نیز صورت گرفته و دکتر باقری‌مقدم، دکتر بارانی و دکتر مثقالی سه کاندیدای تأیید شده‌ای هستند که باید برای برعهده گرفتن صندلی ریاست این هیأت با هم به رقابت بپردازند.

وی اضافه کرد: هنوز زمان دقیق برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت پزشکی-ورزشی مشخص نشده اما به احتمال زیاد انتخابات این هیأت در یکی از روزهای ۱۱، ۱۲ یا ۱۳ تیرماه برگزار خواهد شد.

امینازاده تصریح کرد: مراحل اطلاعیه ثبت‌نام از کاندیداهای هیأت‌های  پهلوانی و کوهنوردی استان نیز انجام شده است.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.