انتقاد کوربین از دولت درخصوص حادثه آتش‌سوزی برج مسکونی لندن

رهبر حزب کارگر انگلیس در جلسه پارلمان، با انتقاد از دولت درخصوص آتش سوزی برج مسکونی گرنفِل در لندن، اقدامات انجام شده در این مورد را کافی ندانست.

انتقاد کوربین از دولت درخصوص حادثه آتش‌سوزی برج مسکونی لندنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی رویترز، نمایندگان پارلمان انگلیس اعلام کردند باید عدالت برای کشته‌شدگان و بازماندگان قربانیان آتش‌سوزی برج مسکونی «گرنفِل» در لندن اجرا شود. 

جرِمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس، خواستار تحقیقات درباره این حادثه و اقدامات فوری شد و کارهای انجام شده تاکنون را کافی و راضی‌کننده ندانست.

کوربین در اظهاراتی انتقادی گفت: «مقامات دولت و وزرا باید در این خصوص پاسخگو باشند و اعتماد را به مردم باز گردانند». 

سایر نمایندگان پارلمان انگلیس تاکید کردند که باید امنیت و سرپناهی برای بازماندگان حدثه آتش سوزی فراهم کنند؛ زیرا میزان درد و رنج آنها غیر قابل سنجش است. «اینها مردم فقیری بودند که در بدترین شرایط زندگی می‌کردند». 

نمایندگان پارلمان انگلیس همچنین خواستار تحقیق درباره علل این حادثه و توصیه‌ها به مردم شدند؛ برای مثال آیا درست بود که به مردم گفته شود تا در خانه بمانند و درها را به روی خود قفل کنند؟

یکی از نمایندگان پارلمان انگلیس گفت: «بیشتر از اینکه توقع داشته باشیم، باید کارهای زیادی انجام دهیم؛ زیرا مردم به ساختمان سازها دیگر اعتماد ندارند». 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار