یاسوج؛

رتبه برتر استانداری در تکریم خانواده شهدا

استانداری کهگیلویه و بویراحمد در تکریم خانواده شهدا در بین استانداری های کشور رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری گفت: حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی  محلاتی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در پیامی از سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد.

در این پیام از خدمات شایسته و ارزنده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سرکشی و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و تکریم آنان تقدیر شده است. 

در این پیام آمده است: 

تکریم ارباب رجوع به‌ویژه سرکشی از خانواده معظم شاهد و ایثارگران و رسیدگی به مشکلات این عزیزان از جمله موارد و موهبت‌های آسمانی است که خداوند جلیل به بندگان خاص خود عطا می‌کند. 

نظر به اینکه در سال 1395 در فرایند ارزشمند دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران استاندار کهگیلویه و بویراحمد بین استانداران سراسر کشور به‌عنوان استاندار تلاشگر و برتر شناخته شده بدین وسیله از عزم جزم، همت والا و توجه تحسین برانگیز ایشان به این عزیزان قدردانی و تشکر می‌کنم و امید است همواره تندرست، عزتمند و مأجور الهی باشد. 

در دوران هشت سال دفاع مقدس 50 درصد جمعیت فعال کهگیلویه و بویراحمد به‌طور داوطلبانه در جبهه‌ها شرکت کردند و یک هزار و880 شهید، افزون بر 10 هزار جانباز و 317 آزاده تقدیم نظام و انقلاب شد. 

سال 1395 بیش از 22 هزار مورد سرکشی از جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد از جمله خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان انجام شد. 


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.