اردبیل؛

تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی

استاندار اردبیل گفت: توسعه ورزش در دولت تدبیر و امید در دستور کاربوده و بر این اساس باید تلاش شود تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در این استان در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش در جلسه شورای عالی ورزش استان اردبیل افزود: ورزش در توسعه اقتصادی و رونق گردشگری می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد و با توجه به اینکه در سال های اخیر سرمایه گذاری های بخش خصوصی توسعه یافته می توان از این ظرفیت نهایت استفاده را برد.

وی از برگزاری اردوی قایقرانی در گرمی مغان خبر داد و گفت: اعضای تیم ملی قایقرانی از اول تیرماه در این شهرستان حضور یافته و به مدت یک ماه در دریاچه گیلارلو اقدام به تمرین قایقرانی خواهند کرد.

استاندار اردبیل بابیان اینکه این اردو در معرفی شهرستان گرمی موثر خواهد بود افزود: این شهرستان قابلیت خوبی در زمینه های مختلف دارد که بر گزاری هرگونه مسابقات ورزشی می تواند به رونق گردشگری آن منجر شود .

خدابخش اضافه کرد: ظرفیت استان اردبیل برای قایقرانی در دریاچه گیلارلوی گرمی ، دریاچه شورابیل اردبیل و دریاچه کشت وصنعت مغان قابل توجه است و حضور قایقران ها در این مکان ها استقبال جوانان و ورزشکاران را بدنبال خواهد داشت.

وی حمایت از ورزشکاران را ضروری خواند و گفت: استان اردبیل دارای ورزشکاران بنام و معروفی است که موفقیت های بیشتری را در مسابقات آسیایی و بین المللی کسب کرده اند.

استاندار اردبیل با اشاره به تجلیل از مدال آوران ورزشکاران استان اردبیل افزود: لازم است طی مراسمی از ورزشکارن استان که در مسابقات آسیایی و بین المللی بخصوص از کارگران ورزشکار که اخیرا موفق به کسب مدال طلا ،برنز ونقره شدند تجلیل بعمل آید .

خدابخش توسعه ورزش همگانی را یادآورشد و افزود: توسعه ورزش همگانی در سال های اخیر مورد استقبال جوانان و خانواده ها شده و ضروری است بیش از این هم ورزش همگانی توسعه داشته باشد .

وی از برگزاری همایش سراسری پیاده روی در اردبیل خبر داد و گفت: این همایش در 17 شهریورماه برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار