مدیر برنامه قطبی: بعد از بازی های آسیایی از پرسپولیس شکایت می کنیم

مهدی حاج باقر گفت: شکایتمان از باشگاه پرسپولیس را به بعد از بازیهای لیگ قهرمانان آسیا موکول کردیم تا این باشگاه دچار مسائل حاشیه ای نشود.

مدیر برنامه قطبی: بعد از بازی های آسیایی از پرسپولیس شکایت می کنیمبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخپوشان پایتخت پرونده های زیادی در فیفا دارند و تاکنون با 2 محکومیت مواجه شدند و قرار است افشین قطبی هم به شاکیان پرسپولیس اضافه شود. 

افشین قطبی  سرمربی سابق پرسپولیس با مسئولان پرسپولیس بر سر پرداخت مالیاتش اختلاف دارد و سرخپوشان پایتخت زیر بار پرداخت مالیات قطبی نمی رود. بدهی مالیاتی برای قطبی در سالهای اخیر دردسر ساز شده و وی حتی نتوانسته برای ختم مادرش هم به ایران بیاید. 

مهدی حاج باقر، مدیر برنامه قطبی در باره این مطلب گفت: ما هنوز شکایتی از باشگاه پرسپولیس نکردیم اما اگر طاهری سرپرست باشگاه مشکل بدهی مالیاتی قطبی را حل نکند در آن صورت از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت می کنیم. 

وی درباره اختلاف قطبی با باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: طبق بند 8 قرارداد، پرداخت مالیات قطبی بر عهده باشگاه پرسپولیس است اما طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس زیر بار پرداخت این مالیات نمی رود. مصطفوی مدیر عامل وقت پرسپولیس تایید کرده بود که مالیات قطبی را باید باشگاه پرسپولیس بپردازد اما تاکنون مسئولان باشگاه پرسپولیس اقدامی برای حل بدهی مالیاتی قطبی نکردند. 

حاج باقر تصریح کرد: چند روز پیش دیداری با طاهری سرپرست باشگاه داشتم و از وی خواستم که مشکل مالیاتی قطبی را حل کند تا وی بتواند به ایران بیاید اما تاکنون طاهری اقدامی برای حل مشکل قطبی انجام نداده است. به هر حال ما بعد از بازی های آسیایی پرسپولیس، اقدامات قانونی را انجام می دهیم و از باشگاه پرسپولیس شکایت می کنیم. 

مدیر برنامه قطبی بیان کرد: مبلغ مالیات قطبی 375 میلیون تومان بود که با جریمه دیر کرد به 1 میلیارد تومان افزایش یافته است. به هر حال اگر مسئولان باشگاه پرسپولیس با اداره مالیات مذاکره کنند امکان تخفیف این بدهی وجود دارد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: خیلی از بازیکنان و مربیان متعصب پرسپولیس از این باشگاه شکایت کردند اما ما به علت اینکه تیم پرسپولیس در بازیهای آسیایی با مشکل مواجه نشود اکنون شکایت نمی کنیم اما در آینده این کار  را انجام می دهیم. 

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار