اردبیل؛

افتتاح 7 طرح مهم گردشگری در مشگین‌شهر

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر از افتتاح ۷ طرح گردشگری در شهرستان مشگین‌شهر همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد با بیان اینکه در دو سال اخیر برای ایجاد بیست پروژه گردشگری در این شهرستان بیش از 2 هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است از افتتاح تعداد 7 طرح مهم گردشگری همزمان با عید سعید فطر خبر داد..

وی تصریح کرد: از جمله پروژه های قابل افتتاح این شهرستان می‌توان به افتتاح آبدرمانی آیقار قینرجه، مجتمع‌های آبدرمانی آخارباخار، یل‌سویی، شهربازی مجتمع رفاهی - خدماتی ایکی قارداش و زیپ‌لاین پل معلق مشگین‌شهر اشاره کرد که به طور حتم در رونق بخش گردشگری منطقه نقش قابل توجهی خواهند داشت.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه رونق گردشگری شهرستان مشگین شهر به توسعه اقتصادی کل استان کمک خواهد کرد افزود: شهرستان مشگین‌شهر دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری بی‌نظیری است که اگر بتوانیم از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم آینده بسیار خوبی برای استان پیش‌بینی می‌شود که انتظار داریم در این زمینه مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه اهتمام ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.

رحیمی‌زاد با بیان اینکه در حال حاضر 20 پروژه گردشگری در منطقه در دست اجرا است اظهار کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از تمامی پروژه‌های در حال اجرا باشیم.

وی بیان کرد: جلب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های گردشگری مهم‌ترین موضوعی است که هم‌اکنون در دستور کار قرار داده شده و خوشبختانه این موضوع هم‌اکنون با روند خوبی ادامه دارد به گونه‌ای که در سال‌های اخیر با رونق صنعت گردشگری در مشگین‌شهر سرمایه‌گذران زیادی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این منطقه اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار