کرمانشاه؛

بانک ها به کمک مددجویان می آیند

امسال بانک های عامل ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به ایجاد اشتغال پایدار برای نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه اختصاص خواهند داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حسین خدرویسی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در سال گذشته ۱۰۰درصد از اعتبارات بانک های عامل اختصاص یافته به مددجویان تحت حمایت این نهاد جذب شده است، گفت: طی سال۹۵ بیش از ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبارات از منابع قرض الحسنه بانک های عامل به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت در استان کرمانشاه تخصیص داده شده است.

خدرویسی با یادآوری اینکه همچنین در سال گذشته حدود ۱۱۰ میلیارد ریال نیز از منابع داخلی امداد به امر اشتغال مددجویان تحت حمایت در استان کرمانشاه اختصاص داده شده، اظهار کرد: پنج هزار و ۴۷۵ فرصت شغلی در سال ۹۵ با پرداخت تسهیلات اشتغال از منابع بانکی و امدادی برای مددجویان تحت حمایت در استان ایجاد شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: همچننی حدود ۲۱ هزار مددجوی تحت حمایت در استان طی سال ۹۵ به منظور کسب مهارت های فنی و حرفه ای از آموزش های مهارتی به صورت رایگان بهره مند شدند.

 

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.