اردبیل؛

افزایش صادرات چمدانی از گمرک بیله سوار

فرماندار بیله سوار گفت: صادرات چمدانی در سال 95 بیش از 13 میلیون دلار بوده که نسبت به سال 94 که سه میلیون دلار بوده افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آرام حلیم  افزود: پارسال با افزایش میزان صادرات چمدانی از گمرک بیله‌ سوار این گمرک رتبه دوم کشوری در صادرات چمدانی را کسب کرد.

وی گفت: سال گذشته بیش از 6 میلیون کیلوگرم کالا بصورت چمدانی از گمرک بیله سوار صادر شده و این گمرک از گمرکات فعال و رو به رشد در تجارت چمدانی بوده است.

فرماندار بیله سوار اظهار کرد: صادرات از گمرک شهرستان بیله سوار در سال گذشته 25 میلیون و 850 هزار دلار بوده و واردات نیز یک میلیون و 750 هزار دلار می باشد.

حلیم عمده صادرات گمرک بیله ‌سوار را سیب ‌زمینی ، شیشه ، اجناس پلاستیکی ، الیاف نخ ، کاشی ، صیفی جات و مواد غذایی ، شیشه ، آینه و مصنوعات فلزی ذکر کرد.

وی به تسهیل در صادرات و واردات گمرک بیله‌ سوار اشاره کرد و افزود: با تمهیدات انجام شده علاوه بر تسهیل در صادرات و واردات حضور اتباع آذری در کشور بدون هیچ مشکلی انجام می‌ شود.

فرماندار بیله سوار تصریح کرد: روزانه حدود سه هزار مسافر از طریق گمرک مرزی بیله سوار بین 2 کشور ایران و جمهوری آذربایجان تردد می کنند.

 

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.