قوچان‌نژاد سومین مهاجم برتر لیگ هلند شد

بر اساس اعلام سایت هواداران تیم فوتبال هیرنفین هلند، ستاره ایرانی این تیم به عنوان سومین مهاجم برتر فصل اخیر هلند انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،سایت هواداران هیرنفین در خبری اعلام کرد که رضا قوچان نژاد مهاجم ملی پوش کشورمان که فصل پرفروغی را با هیرنفین سپری کرد، به لحاظ آماری به عنوان سومین مهاجم برتر لیگ برتر هلند (اردیویزه) شناخته شد.


این سایت نوشت رضا قوچان نژاد در این فصل موفق شد با به ثمر رساندن 19 گل در اردیویزه نقش زیادی در تیم هیرنفین داشته باشد. رضا که متولد ایران و بزرگ شده هلند است به لحاظ آماری در میان 5 مهاجم برتر هلند قرار دارد. شبکه فاکس اسپورت و اوپتا او را در رتبه سوم برترین مهاجمان قرار داده اند.

در ادامه این خبر آمده است،قوچان نژاد هم مانند هموطنش علیرضا جهانبخش یکی از بهترین بازیکنان لیگ هلند است، هیچ کس مانند او دفاع حریفان را آزار نداد. همه مهاجمان و همچنین یورگن استریپل سرمربی هیرنفین همیشه می توانند روی او حساب کنند.هیچ یک از مهاجمان لیگ هلند بیشتر از او بازی نکرده اند؛2924 دقیقه.

طبق آمار ارائه شده، انس یونال مهاجم 18 گله توئنته به عنوان بهترین مهاجم فصل گذشته انتخاب شد و پس از او یورگنسن مهاجم 21 گله فاینورد که با این تیم به قهرمانی دست یافت و آقای گل لیگ شد در جای دوم ایستاد. کاسپر دولبرگ مهاجم  16 گله آژاکس و  ووت وگوست مهاجم آلکمار در رتبه های بعدی قرار گرفتند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار