یاسوج؛

پیام نماینده ولی فقیه به مناسبت حمله موشکی به داعش

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت:دست خدای بزرگ از آستین سپاه پاسداران عزتی دیگر را برای انقلاب رقم زد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان در پیامی به مناسبت حمله موشکی سپاه به تکفیری های داعش گفت: منت پیام نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت حمله موشکی به داعشخدای متعال نصرت مومنین و مجاهدان در راه خداست این نصرت را ملت عزیز ایران در مواقف متعدد و به عیان دیده است.

در ادامه پیام آمده است : دست خدای بزرگ از آستین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عزتی دیگر را برای انقلاب رقم زد شلیک موشک به مقر شیطانی، جنود ابلیس ضربه ای مهلک بر پیکر استکبار جهانی و اذناب وی و تروریسم بین المللی بود.

در ادامه نماینده مردم استان در مجلس خبرگار رهبری بیان کرد: به این عمق نفوذ و رعب در دل دشمن که در ظل مدیریت حکیمانه رهبر معظم انقلاب رخ داده است افتخار می کنیم و بر یاران اسلامی و انقلاب و سپاه غیور درود می فرستیم و از امام عصر بقیه الله الاعظم ارواحناه فداه برای پیروزی های آینده یاری می طلبیم.

سپاه پاسدان انقلاب اسلامی در آخرین دقایق روز یک‌شنبه 28 خرداد ماه در پاسخ به اقدامات تروریستی داعش در تهران، پایگاه‌ها و مقر داعش در دیرالزور سوریه را مورد حمله قرار داد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.