زنجان؛

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان زنجان اعلام شد

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان زنجان از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سید‌ سعید حسینی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:همزمان با آخرین جمعه از ماه پرفیض و برکت رمضان، ‌مردم مؤمن، روزه ‌دار و انقلابی استان زنجان آزادی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی را فریاد خواهند زد.

وی افزود: مردم استان زنجان نیز هم پای سایر مردم کشور در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان این ‌که حجت الاسلام و المسلمین شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس سخنران راهپیمایی روز قدس در شهرستان زنجان خواهد بود، افزود: حرکت مردم این شهرستان ساعت 10:30 از میدان قائم(عج) (میدان کوچه ‌مشکی) به سمت مصلای خاتم الانبیا انجام می ‌شود.

 حسینی گفت: مردم شهرستان ابهر ساعت 11:30، از چهار راه امام حسین (ع)تا مصلای نماز جمعه این شهرستان حرکت کرده و این راهپیمایی در شهر هیدج ساعت 12:00از مقابل شهرداری تا مصلای نماز جمعه برگزار می شود.

وی افزود: در شهر صائین ‌قلعه راهپیمایی از ساعت 10:30 از مسجد صاحب‌الزمان(عج) به سمت گلزار شهدای گمنام  برپا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به این‌ که مردم سلطانیه ساعت 12 ظهر از مقابل مسجد فاطمة‌ الزهرا(س) تا مصلای نماز جمعه  راهپیمایی می کنند، گفت: مردم ایجرود نیز ساعت 11 صبح، از مقابل سپاه ناحیه ایجرود به سمت محل اقامه نماز جمعه حرکت خواهند کرد.

حسینی ادامه داد: راهپیمایی مردم قیدار از ساعت 11:30 از میدان شهدا تا مسجد جامع این شهرستان  برگزار می ‌شود و مردم خرمدره ساعت 11صبح  از چهارراه قائم(عج) به سمت مصلای نمازجمعه این شهرستان حرکت می ‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم آب‌بر نیز ساعت 11 صبح از میدان امام علی(ع) این شهر تا مصلای نمازجمعه راهپیمایی روز قدس را برگزار می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود:مردم شهرستان ماهنشان نیز از ساعت 12 ظهر از مقابل مزار شهدای گمنام  تا محل برگزاری نماز جمعه این شهرستان در روز قدس راهپیمایی خواهند کرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.