ساری،

روز قدس روز مقاومت، ایثار، آزادگی و اقتدار است

فرماندهی انتظامی مازندران گفت: روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده تا برای همیشه مسئله فلسطین تا آزادی قدس شریف در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار میرفیضی فرماندهی انتظامی مازندران در آستانه فرا رسیدن روز قدس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، روز قدس روز مقاومت، ایثار، آزادگی و اقتدار است، روز شهامت و شهادت، در روز قدس جهان بار دیگر عجز و ناتوانی استکبار و قدرت و اقتدار مسلمانان را به چشم می‌بیند.
در این روز بار دیگر دفتر ذلت بار شکست‌های پی در پی غاصبان اسرائیلی مرور می‌شود و فروغ پیروزی‌های همیشگی جوانان فلسطینی که با دست خالی در برابر بزرگ‌ترین غاصبان و ظالمان ایستاده اند، چشم همه مسلمانان را روشن می‌کند.
در روز قدس مردم عزیز ایران اسلامی باری دیگر با پیروی از فرمان بزرگ مرد تاریخ اسلام در عصر حاضر با حضور میلیونی خود در راهپیمائی عظیم روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام خواهد کرد و نشان خواهد داد که مسلمان هیچگاه در برابر ظلم و جور سرخم نخواهد کرد.
روز" قدس" نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده تا برای همیشه مسئله فلسطین تا آزادی قدس شریف در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و مسلمانان فراموش نکنند که فلسطین پاره تن اسلام است.
روز قدس امسال حاصل فریاد تمامی مظلومان عالم در هر نقطه‌ای از این کره خاکی است؛ فریاد مسلمانان سوریه، عراق و دیگر کشور‌های مبتلا به بلای گروه‌های تکفیری و سلفی، چون داعش که با حمایت حکومت‌های وابسته منطقه هر روز دست به جنایات جدیدی می‌زنند.
امروز بسیاری از کشور‌ها درگیر خشونتی تاسف بار شده اند؛ برکسی پوشیده نیست که این نقشه شوم نتیجه پیوند خوردن تکفیری‌ها و وهابیون با رژیم صهیونیستی است و ناآرامی‌ها و خشونت‌های منطقه خاورمیانه و ... ریشه در اشغال سرزمین‌های اسلامی دارد.
فرماندهی انتظامی استان مازندران ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان مازندران برای شرکت در راهپیمایی بزرگ روز قدس، آورده است، بر همه ما فرض و واجب است که با حضور همه جانبه در این راهپیمایی عظیم ضمن ادای دین به اسلام عزیز، وظیفه خود را در قبال همراهی و هم دردی با تمامی ملل مسلمان و غیر مسلمان آزاده دنیا، خاصه ملت مظلوم فلسطین اعلام داریم.
گرامی باد روز قدس، گرامی باد مقاومت و گرامی باد روز شکستن نسترن‌های بیداری در چشم‌های مسلمانان، گرامی باد روز جوشیدن خون غیرت و مردانگی در رگ‌های ممالک اسلامی و گرامی باد روز دمیدن روح عزت و شرف در کالبد اسلام پیروز.
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار