نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر: همگان را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت می کنم تا بگوییم انقلابی و ولایت مدار و در فکر نجات فلسطین هستیم.

دعوت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدسبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: همگان را برای حضور در این جمعه نورانی، روز جهانی قدس و راهپیمایی باشکوه آن دعوت می کنم تا بگوییم مسلمانیم ،انقلابی هستیم، ولایت مداریم و به فکر نجات اسلام و مسلمانان به ویژه در فلسطین اشغالی هستیم.

وی افزود: روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس است روزی است که مردم روزه دار مسلمان با فریاد اسلام خواهی در فکر نجات مسلمین زیر سلطه استکبار به ویژه رژیم جلاد صهیونیستی هستند.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: روز قدس محصول تلاش های فقه حکومتی در نظام اسلامی و مردم مسلمان انقلابی است که با راهپیمای خود می گویند ما دست پرورده های مکتب اسلام به فکر نجات انسان و انسانیت در جهان هستیم به فکر شکست استکبار و مستکبران در جهان هستیم که سر منشاء همه این استکبار جهان صهیونیست است.

وی افزود جهان اسلام از زمان تشکیل رژیم صهیونیستی دچار آشوب ها و بحران های متعددی است که این رژیم نامشروع ایجاد کرده به ویژه در شرایط کنونی که آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی با ایجاد تفرقه بین جهان اسلام و ایجاد اجتماعی از برخی کشورهای اسلامی علیه ملت فلسطین و جبهه مقاومت اسلامی فعال شده است.

انتهای پیام/ ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.