اردبیل؛

اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل

در آستانه روز جهانی قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در این اطلاعیه آمده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به عنوان روز جهانی قدس توسط امام خمینی(ره) نامگذاری شده است اکنون به اهداف مشترک و صدایی واحد در جهان اسلام در مقابل کفر و ظلم و ستم مبدل گشته، اهدافی که تا آزادی نهائی قدس شریف قبله اول مسلمین جهان ادامه دارد. و به فرموده مقام معظم رهبری مسئله قدس مسئله جهانی، بین المللی و حقوق بشری است.

در این اطلاعیه آمده است: اکنون که رژیم صهیونیستی با همدستی کشورهای مرتجع عربی به سردمداری استکبار جهانی، در کشورهای اسلامی از جمله جمهوری اسلامی ایران دست به ترور و خشونت های خونین می زند ملت آزاده جهان و ایران اسلامی در روز قدس پاسخ دندان شکن و کوبنده به آنان داده و نشان خواهند داد که اینگونه ترقه بازی ها هیچ خللی در عزم و اراده ملت ایران وارد نمی کند.

براین اساس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از عموم مردم مؤمن و روزه دار و همیشه در صحنه دعوت می کند تا با حضور طوفانی یکبار دیگر نهایت خشم و تنفر و انزجار خویش را از اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی اعلام کرده و ضمن حمایت از مردم بی پناه و مظلوم فلسطین، وفاداری خود را به آرمانهای والای شهدا و امام راحل(ره) به نمایش بگذارند.

 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.