کنایه پروین به سروش رفیعی: بازیکنان با تیم قهرمان می شوند اما به دنبال پول بیشتر می روند

علی پروين در دور همی امشب پيشكسوتان پرسپوليس براي دقايقی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی پروین در حاشیه مراسم افطاری پرسپولیسی ها در جمع خبرنگاران حاضر شد.

وی در پاسخ به این سوال كه زمان شما هم قراردادها به این صورت انجام می شد، پاسخ داد: زمان ما بازیكنان به عشق پیراهن بازی می كردند ولی امروز می بینیم بازیكنان به عشق پول بازی می كنند .

علی پروین در مورد تیم ملی فوتبال ایران گفت : من گفته بودم تیم ملی دو سه هفته مانده به پایان مسابقات قطعا صعود خواهد كرد. ما الان باید تمام سعی خودمان را بكنیم كه فقط از گروهمان در جام جهانی صعود كنیم و آن موقع است كه شاهكار كرده ایم. كی روش مربی بزرگی است و تیم ملی را جوان كرده است ، اگر از گروه صعود كنیم آن موقع است كه یك پله از آسیا خود را بالاتر می بینیم. انشاءالله كه اختلافات باقی مانده بین كی روش و برانكو نیز به زودی حل می شود.

علی پروین در مورد قراردادهایی كه اكنون در فوتبال ایران نوشته می شود گفت: زمان ما قراردادها دلی بود . من در كنار آقای كاشانی نشستم و شاگرد ایشان هستم و اتفاقا موضوع صحبتمان همین بود.

پروین افزود: آن زمان ها به عشق پیراهن بازی می كردیم نه مثل بازیكنان الان كه پول در اولویتشان است. بازیكنانی هستند در تیمی قهرمان می شوند و به مرحله بالای آسیایی می رسند ولی به خاطر پول با تیم های دیگر كه پول بهتری می دهند قرارداد امضا می كنند.

علی پروین همچنین در مورد قرارداد سروش رفیعی با تیم قطری به نکته خاصی اشاره نکرد و برای این بازیكن فقط آرزوی موفقیت كرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.