مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان:

تجلیل از امداد گران مردمی در لرستان

رضا آریایی وقوع ۱۷ نوع پدیده طبیعی تمام فصول در لرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امدادگران مردمی که به صورت خودجوش درصحنه حوادث سال گذشته استان لرستان حضورداشته وامداد رسانی کردند در جلسه مدیریت بحران استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد مورد تجلیل قرار گرفتند.


رضا آریایی مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت: لرستان استانی حادثه‌خیز است که تقریباً در تمام فصول سال شاهد وقوع انواع پدیده‌های طبیعی در سطح استان هستیم.


وی افزود: از ۱۷ نوع پدیده طبیعی که در استان لرستان رخ می‌دهد همه‌ساله صدمات جانی و خسارات مالی زیادی را برای شهروندان ایجاد می‌کند.


مدیرکل بحران مدیریت استان لرستان گفت: تجربه تمام حوادثی که در سنوات گذشته در استان لرستان و در سایر نقاط کشور رخ‌داده بیانگر این بوده که نخستین کسانی که به صحنه حادثه می‌رسند مردم هستند و قبل از اینکه نیروی امدادی وارد صحنه شود مردم به‌صورت خودجوش وارد صحنه می‌شوند.


وی در ادامه گفت: اگر این مشارکت مردمی در کنار اقدام دستگاه‌های اجرایی و مدیریت بحران نباشد نمی‌توانیم به اهدافی که برای ما تعیین‌شده برسیم؛ بر‌اساس تصمیمی که وزارت کشور گرفته‌اند بنا شد تعدادی از نیرو‌هایی که به‌صورت خودجوش در صحنه‌های عملیاتی حاضر می‌شوند و به کمک دستگاه‌های اجرایی می‌آیند تقدیر شود که بر این اساس از افرادی که در سال گذشته در کنار دستگاه‌های اجرایی استان بوده‌اند در هر حوزه کاری سه نفر معرفی‌شده‌اند که مورد تقدیر قرار می‌گیرند.


انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.