اصفهان؛

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل و آمریکا در نصف جهان

فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل در خیابان های نصف جهان طنین انداز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مردم مومن و روزه دار اصفهان همزمان با سراسر کشور برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس  از مسیر های پنج گانه به سمت مصلی امام خمینی (ره) در حرکتند.

دقایقی پیش مردم روزه‌دار دیار نصف جهان همگام و هم‌نوا با سراسر ایران اسلامی و همچنین مردم آزادی‌خواه جهان پا به عرصه حمایت از مظلوم و مبارزه با دشمن ظالم نهادند و با هر نوع سلیقه و گرایش سیاسی، مذهبی و قومی بر اساس مکتب و آیین دینی و انسانی خود در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

بنابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 10:30 صبح آغاز شد و بر همین منوال مردم ولایتمدار، انقلابی و اسلام دوست اصفهان از ساعات ابتدایی در مسیرهای راهپیمایی حضور یافتند تا دست در دست هم و به‌صورت متحد و یکپارچه انزجار خود را از رژیم جعلی صهیونیستی و سران کشورهای عربی منطقه در مذاکره و سازش با رژیم صهیونیستی به جهانیان اعلام کنند.

مردم ولایتمدار نصف جهان با لبیک به رهبر و مقتدای خود  و در چی درخواست مراجع عظام تقلید مبنی بر حمایت از مظلومان جهان ، باذوق و شوقی مثال‌زدنی به خیابان‌ها آمدند و روزه‌داری نه‌تنها مانعی برای راهپیمایی آنان نبود بلکه این حمایت را مستحکم‌تر کرد.

در طول مسیر راهپیمایی، ایستگاه‌های مختلف فرهنگی به چشم می‌خورد و ایستگاه‌های اورژانس، هلال‌احمر و آتش‌نشانی نیز فعال هستند.

همزمان با آغاز راهپیمایی مردم ولایی و همیشه درصحنه ایران اسلامی، مسئولان و شهروندان اصفهان دوشادوش یکدیگر با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» نفرت و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس و حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه خود را از قیام ملت فلسطین و انتفاضه شریف اعلام کردند.

مردم مؤمن و ولایی 22شهرستان‌ دیگر نیز همزمان با در سراسر کشور امروز با حضور پرشور و حماسی خود راهپیمایی روز قدس را با شعار  «روز جهانی قدس، بیداری اسلامی، نویدبخش آزادی فلسطین» آغاز کردند.

قرار است حجت الاسلام مصلحی وزیر سابق اطلاعات در جمع راهپیمایان روز قدس سخنرانی کند .

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار