بیرجند؛قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:

حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی،پیامی به دشمنان انقلاب

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت:حضور آگاهانه و با قدرت مردم در راهپیمایی،پیامی به دشمنان انقلاب،در رأس آن ها آمریکا و اسرائیل است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ بختیاری،قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت:حضور آگاهانه و با قدرت مردم در راهپیمایی،پیامی به دشمنان انقلاب،در رأس آن ها آمریکا و اسرائیل است.حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی،پیامی به دشمنان انقلاب


وی افزود: دشمنان انقلاب باید بدانند که با وجود بصیرتی که مردم ایران تحت هدایت ولی امر مسلمین دارند،نمی توانند آدرس غلط داده و اسلام آمریکایی را جایگزین اسلام انقلابی و اسلام جهاد و شهادت کنند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت:روز جهانی قدس یکی از یادگارهای ماندگار امام راحل است که آگاهانه و هوشمندانه جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند.

بختیاری افزود:امروز،به معنای واقعی روایت قهرمانان فلسطین است که بیش از 60 سال در برابر استکبار مبارزه می کنند.

وی گفت: اهم روز جهانی قدس مبارزه با ظلم و استکبار،ستیز آشتی  ناپذیر با مستکبران است که کمر به نابودی اسلام و انقلاب و قرآن بسته اند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه روز جهانی قدس،روز جدا کردن حق از باطل است،افزود:ما در روز جهانی قدس می توانیم،دست هایی که در کنار اسرائیل دست به جنایت می زنند بشناسیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار