ساری؛

اسلام برای مبارزه با ظلم خط قرمز و مرزی ندارد

دشمنان ایران اسلامی بدانند هر وقت حمله کنند با موشک پاسخ می‎گیرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  آیت‌الله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران در نماز جمعه این هفته مرکز استان با بیان اینکه حمایت از نیرو‌های دفاعی، بسیج و ارتش را همه باید انجام دهند و باید بنیه دفاعی را تقویت و آن‌ها را در برابر دشمن کمک کنیم گفت: دشمنان نیز بدانند هر وقت حمله کردند با موشک پاسخ می‎گیرند و آن‌وقت ملاحظات کنار می‎رود و اگر دشمن دست از پا خطا کند ما ساکت نمی‎نشینیم و پاسخ می‎دهیم.
وی افزود: برای مبارزه با ظلم خط قرمز و مرزی نداریم و بنا به فرمایش رهبری اگر غلطی از دشمن سر بزند حتی تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‎کنیم، این قدرت اسلام است و دشمن بسیار ترسو است.
امام جمعه ساری به عملیات موشکی سپاه و هوشمندی و مدیریت به‎موقع مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ترس و وحشتی وجود ندارد، ۳۸ سال است که در مقابل استکبار استقامت می‎کنیم، آن‌ها جمهوری اسلامی را نمی‎خواهند و حتی مذاکره با آن‌ها فایده‎ای ندارد، زیرا در برجام این موضوع را آزمودیم.
آیت‌الله طبرسی افزود: پس از حملات تروریستی داعش در تهران، برادران سپاه به وعده‎ای که دادند وفا کردند و مرکز فرماندهی داعش را در دیرالزور و مقر لجستیکی آن‌ها را نیست و نابود کردند و این خیلی مهم است و در ارتش و تاریخ ایران سابقه ندارد، این از دستاورد‌های مهم انقلاب و فرزندان امام و رهبری است.
نماینده، ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ایران یمن و عراق نیست و تحمل زور را نمی‎کند، گفت: ایران اهل منطق است، اما زمانی‌که ظلم ببیند وارد عمل می‎شود و با تمام قوا در برابر ظالم می‎ایستد.
انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار