صندلی های هیئت مدیره استقلال نصیب چه کسانی می شود؟

طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان هنوز وضعيت هيئت مديره استقلال مشخص نشده است.

 به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اينكه قرار بود وزارت ورزش و جوانان هيئت مديره دو باشگاه استقلال و پرسپوليس را طبق اعلام قبلى تا پايان خرداد ماه تغيير دهد اما اين امر تا به اين لحظه صورت نگرفته است

اسامى افراد مختلفى براى حضور در هيئت مديره استقلال از جمله ،قريب،قراب،زارع و انصارى شنيده مى شد كه به نظر اين افراد هم علاقه اى براى انجام اين كار ندارند  چرا كه در حال حاضر اين افراد همانند ديگر افرادى كه اسامى شان مطرح شد با وجود وضع نابسامان استقلال پا پيش نمى گذاشتند.

از طرفى رضا افتخاری و منصوريان بدون نظر هيئت مديره در حال انجام نقل و انتقالات هستند و بنابراين به نظر می رسد استقلال نيازى به هيئت مديره و حضور افراد جديد ندارد.

نقل و انتقالاتى كه آبى ها بدون نظر ديگر اعضاى هيئت مديره قرارداد بستند. آن هم قرارداد هايى سنگين كه به طور حتم احتمال دارد افراد جديد و يا همان اعضاى قديمى با حضور در راس كار به آنها ايراد بگيرند.

با اين تفاسير مى توان گفت قرارداد‌ها طبق مصوبات هیئت مدیره نیست و بايد ديد اعضاى جديد چه واكنشى به اين مساله خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۰:۰۶ ۰۳ تير ۱۳۹۶
این رفتارهای جناب وزیرورزش مرابیاداقای گودرزی می اندازدبراستی چراهیت مدیره سرخابی معرفی نمیشه چراوزیرمحترم دراین زمینه کم کاری میکند