رئیس تبلیغات اسلامی همدان از اجرای طرح ارتقای سلامت اجتماعی در پنج نقطه این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح ارتقای سلامت اجتماعی در 5 نقطه همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام جواد حیدری با اشاره به هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، اظهار کرد: طرح ارتقای سلامت اجتماعی در مناطق، حصار، شهرک ولیعصر(عج) مزدقینه، خضر و منوچهری در حال اجراست.

وی افزود: همایشی در این راستا با حضور منتخبین، شبکه تبلیغ، شامل مداحان، سرپرستان هیأت‌های مذهبی، فعالان قرآنی و برخی از مسوولان ادارات استان برگزار شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی 17 پایگاه تابستانی در شهرستان همدان، تصریح کرد: پایگاه‌های تابستانی در زمینه آموزش‌های مهارت زندگی، سبک زندگی، کلاس‌های روخوانی و روانخوانی فعالیت خواهند کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از راه‌اندازی 10 پایگاه تابستانی با همکاری گروه سراج خبر داد و افزود: برنامه های متنوعی از جمله احکام، مفاهیم قرآنی ،سبک زندگی و... در این 10 پایگاه برگزار خواهد شد.

وی یکی از برنامه‌های ویژه پایگاه‌های تابستانی را اقامه نماز در مناطق گردشگری عنوان کرد و گفت: نماز در 40 نقطه همدان، از جمله پارک‌ها توسط روحانیون اعزامی اقامه خواهد شد.

حیدری با اشاره به اجرای طرح ارتقای سلامت اجتماعی در پنج نقطه شهر همدان، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال برنامه‌های عمومی و ویژه‌ای در راستای ارتقای سلامت اجتماعی برگزار شده است.

وی آموزش مهارت‌های زندگی و فرزندپروری را از جمله برنامه‌ها در راستای کاهش طلاق و اعتیاد و.... برشمرد و افزود: در هر منطقه 250 خانوار زیر پوشش برنامه‌های حمایتی قرار می‌گیرند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان یادآور شد: دفتر شورای فرهنگی و اجتماعی محلات در مساجد هر روزه به مدت سه الی چهار ساعت در محل اجرای طرح ارتقای سلامت اجتماعی مستقر خواهد بود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.