یاسوج؛

واگذاری ۱۰۰ دستگاه خودرو وانت به مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی صندوق کارآفرینی امید برای خرید ۱۰۰ دستگاه خودرو وانت برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛   فرید محبی با اشاره به اینکه این خودروها با هدف ایجاداشتغال و خودکفایی مددجویان در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به کار گرفته می شوند گفت: این خودروها تا پایان شهریورماه سال جاری به مددجویان متقاضی و دارای شرایط کار تحویل داده می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه ۹۰ درصد قیمت تمام شده هر خودرو را صندوق کارآفرینی امید با واگذاری تسهیلات به مددجو پرداخت می کند و ۱۰ درصد باقیمانده نیز سهم آورده متقاضی است افزود: در صورتیکه مددجویی نتواند سهم ۱۰ درصد خود را بپردازد، این مبلغ توسط کمیته امداد به صورت وام قرض الحسنه به مددجو پرداخت می شود.

وی ادامه داد: برای سهولت کار متقاضیان و به دلیل اینکه اکثر مددجویان برای آوردن ضامن یا چک کارمندی با مشکل مواجه‌اند، سند خودرو به عنوان ضمانت در صندوق امید باقی می‌ماند تا پس از اتمام اقساط در اختیار مددجو قرار گیرد.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.