مهاباد؛

بررسی مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران مهاباد

مسائل و مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستان مهاباد با حضور مشاور استاندار آذربایجانغربی در نشستی در فرمانداری مهاباد بررسی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،در این نشست مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان آذربایجانغربی از ارائه تسهیلات جدید به رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در زمینه های اشتغال، وام مسکن و معافیت از مالیات خبر داد و گفت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس از خودگذشتگی های بسیاری از خود نشان دادند و امروز وظیفه مسئولان است تا با خدمت رسانی به آنان یاد وخاطره این عزیزان زنده نگه داشته شود.

اصغرپیام افزود: خوشبختانه دربرنامه پنج ساله ششم توسعه کشور، قوانین حمایت از ایثارگران بیشتر گنجانده شده است و این قوانین جدید حمایتی به همه دستگاهها نیز ابلاغ شده و با اجرای آن بخشی از مشکلات پیش روی آنان رفع خواهد شد..

ایرج شجاعی معاون استاندار وفرماندار شهرستان مهاباد هم در این نشست با بیان اینکه بررسی مسائل و مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه ذاتی همه مسئولان است گفت: امنیت کنونی کشور از برکت خون شهدا و ایثارگران و در سایه فداکاری همین شهدا، جانبازان و رزمندگان بدست آمده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مهاباد هم با اشاره به اینکه این شهرستان 762 شهید، 739جانباز و250 آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است،خواستار بررسی و پیگیری بیشترمشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در بخش های بهداشت و درمان،آموزش ، اشتغال، ترمیم و بازسازی مزار شهدا  شد.

ناصر روشن فکر افزود: طی یک سال گذشته حدود چهار میلیارد تومان تسهیلات در قالب وام قرض الحسنه به خانواده های شهدا و ایثارگر در مهاباد پرداخت شده است.

درپایان از تعدادی از ایثارگران و آزادگان با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.