ماجرای ناتمام منچستر یونایتد و موراتا؛

پرز: هیچ توافقی با منچستری ها نداشته ایم/ قیمت موراتا 80 میلیون پوند شد

باشگاه رئال مادرید ضمن تکذیب هرگونه توافقی با منچستریونایتد بر سر موراتا ،قیمت مهاجم ملی پوش خود را 80 میلیون پوند تعیین کرده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مدتی است خبر انتقال آلوارو موراتا مهاجم ملی پوش رئال به «من یونایتد» مطرح شده و حتی از توافق بین دو باشگاه بر سر این بازیکن خبرهایی منتشر شد، اما اکنون پرز ،رئیس باشگاه رئال، این خبر را تکذیب کرده است.

فلورنتینو پرز، اصرار دارد که قهرمان لالیگا حتی هنوز با منچستر یونایتد وارد مذاکره هم نشده است.

او گفت: "من فکر می کنم ما حتی در حال مذاکره با منچستر یونایتد هم نیستیم، من در مطبوعات خوانده ام که ما به توافق رسیده ایم، اما این خبر درست نیست."

در این میان روزنامه سان گزارش داد که رئال مادرید رقم درخواستی خود برای موراتا را به 80 میلیون پوند افزایش داده است.پیشتر رقم انتقال این بازیکن 24 ساله به اولدترافورد 64 میلیون پوند عنوان شده بود.

موراتا در اولین فصل بازگشت از یووه به رئال، در تمام مسابقات 20 گل برای این تیم به ثمر رساند، اما او فقط 14 بار در لالیگا در ترکیب اصلی به میدان رفت.

اگر موراتا به یونایتد بپیوندد جایگزینی برای زلاتان ابراهیموویچ سوئدی خواهد شد که فصل گذشته 28 بار برای این تیم گلزنی کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار