صدیقی مقدم:

تیم پزشکان متخصص به سردشت اعزام شد

رئیس مرکز مصدومان شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام تیم پزشکان متخصص بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت انجام امور درمانی و برگزاری کارگاه آموزشی ویژه جانبازان شیمیایی سردشت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا صدیقی مقدم رئیس مرکز مصدومان شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم بعثی و روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی اظهار داشت: تیم پزشکی متشکل از استادان دانشگاه‌های پزشکی تهران و ارومیه از امروز چهارشنبه ۷ تیرماه برای درمان جانبازان شیمیایی به سردشت اعزام شدند تا به مدت ۳ روز خدمات تخصصی داخلی، چشم، پوست، ریه و روان‌پزشکی و زنان ویژه جانبازان را تحت ویزیت و معاینه قرار دهند.

وی افزود: روز جمعه ۹ تیرماه نیز در آخرین روز این دوره درمانی و آموزشی، کارگاه ویژه آموزشی برای جانبازان شیمیایی و خانواده‌های آنان و سایر افراد داوطلب برگزار می‌شود تا این افراد با تمام جنبه‌های پزشکی و درمانی مصدومیت شیمیایی آشنا شوند و سؤالات خود را با پزشکان حاضر مطرح کنند.

رئیس مرکز مصدومان شیمیایی بنیاد با اشاره به انجام امور درمانی برای جانبازان شیمیایی به‌صورت مستمر گفت: در حال حاضر یک کلینیک درمانی مصدومان شیمیایی زیر نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران در سردشت مشغول فعالیت است. با تعاملی که با دانشگاه علوم پزشکی ارومیه انجام شده است، حضور دوره‌ای و دائم پزشکان متخصص را در این کلینیک افزایش داده و این کلینیک به‌عنوان پایگاه ثابتی برای خدمات‌رسانی به مصدومان شیمیایی فعال است.

وی افزود: از سوی دیگر از سال‌های گذشته تیم‌های پزشکی از دانشگاه شاهد برای ارائه خدمات درمانی به شهر سردشت مراجعه و پایش سلامت و خدمات پزشکی تخصصی را در همان محل به جانبازان شیمیایی ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه جانبازان شیمیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار