مدیرکمیته امداد شهرستان پیشوا گفت: میزان کمک‌های اهدایی از سوی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در سال ۹۵ رشد ۲۰ درصدی داشته است.

مجتبی عبداللهی مدیر کمیته امداد شهرستان پیشوا در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به جذب 500 حامی جدید در سال 95 برای حمایت از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین شهرستان پیشوا اظهار داشت: تعداد یک هزار و ۸۵ حامی از ایتام و ۲ هزار و ۵۱۷ حامی از فرزندان مشمول طرح محسنین در شهرستان پیشوا حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳ هزار نفر از حامیان ایتام و فرزندان محسنین بومی ساکن در سطح استان تهران و مابقی آنان غیر بومی هستند، افزود: هر یک از ایتام و فرزندان محسنین دارای حساب و شناسه بانکی مختص به خود هستند و کمک های نقدی حامیان بی واسطه و به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می شود.

عبداللهی با اشاره به اینکه سرانه کمک هر حامی به ایتام و فرزندان محسنین حداقل ۳۰۰ هزار ریال است، خاطر نشان کرد: حامیان نیکوکار در سال ۹۵ بیش از ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام و فرزندان محسنین در این شهرستان کمک کرده اند که میزان کمک های اهدایی از سوی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در سال ۹۵ رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان پیشوا در خصوص طرح مفتاح الجنه ادامه داد: در قالب طرح مفتاح الجنه از ۲۹ خانواده با حضور مدیران و مسئولان اجرایی، حامیان و خیران بازدید شد تا نیازهای آنان رفع شود و در سال ۹۵ با اجرای این طرح به مبلغ ۱۸۲ میلیون و ۶۰ هزار ریال کمک به مددجویان پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه آن در سال ۹۴ بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/

مشارکت بیش از یک هزار حامی در طرح اکرام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار