کرمانشاه؛

کرمانشاه خود را برای میزبانی زوار آماده می کند

استاندار کرمانشاه گفت: تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا کرمانشاه امسال یک میزبان شایسته برای زوار اباعبداله الحسین (ع) باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رازانی استاندار کرمانشاه  گفت:با توجه به تحولات مثبت عراق و برقراری امنیت بهتر در مرزهای غربی کشور، امکان عبور زوار اربعین از طریق مرز خسروی فراهم شده  و ستاد اربعین حسینی موضوع عبور زوار از مرز خسروی را مصوب کرده و با هماهنگی های صورت گرفته دولت عراق نیز مسئولیت تأمین امنیت زوار اربعین را عهده دار شده است.

وی در ادامه خسروی را یک مرز گمرکی با امکانات مناسب توصیف کرد و گفت: مرز خسروی یک مرز مسافری کاملاً فعال در مرحله اول عبور زوار- تا پیش از ناامنی های چند سال اخیر در عراق- بوده است و  با سرمایه گذاری های صورت گرفته از امکانات و زیرساخت های مناسبی برخوردار می باشد..

رازانی افزود: وزارت راه و شهرسازی در زمینه ترمیم آسفالت مسیر خسروی، ایجاد سرویس های بهداشتی و ایجاد گیت های مسافری کمک می کندو در این میان روکش آسفالت هم اکنون در حال انجام است  برای پارکینگ خودروهای سواری و اتوبوس ها دو قطعه زمین 80 هکتاری و 30 هکتاری در نظر گرفته شده و در حال آماده سازی است.

وی گفت: امکانات لازم برای میزبانی شایسته از 500 هزار زوار اربعین فراهم می شود.

 

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.