همدان؛

80 بوستان معرفت در استان همدان برپا می شود

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان گفت:۸۰ بوستان معرفت در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان در استان برپا می شود.

80 بوستان معرفت در استان برپا می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام داوود عباسی گفت: در تابستان سال جاری 108 پایگاه تابستانی برپا می شود که از این تعداد 28 هسته فرهنگی جوان و 80 بوستان معرفت می باشند.

  وی افزود: برپایی هسته های فرهنگی و بوستان معرفت به منظور جذب جوانان به پايگاه‌های فرهنگی و برگزاری برنامه‌های جديد و مبتنی بر ارزش‌های دينی انجام می‌شود.

   عباسی اظهار داشت: در پايگاه‌های هسته فرهنگی جوان كلاس‌های ورزشی، اردوهای زيارتی و تفريحی، عقيدتی، احكام دين اسلام، اخلاق، اصول و فروع دين و چگونگی انتشار يك نشريه فرهنگی برگزار می‌شود.

 وی بیان کرد: کلاس های آموزشی و فرهنگی مذهبی این سازمان در اوقات فراغت و در قالب بوستان معرفت مانند سنوات گذشته با حضور نوجوانان آغاز می شود.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: در طول سال 2 هزار برنامه فرهنگی و مذهبی، 800 گفتمان دینی در مدارس و 30 گفتمان دینی در دانشگاه ها و حوزه علمیه برگزار می شود.

 وی در پایان گفت: هدف از برگزاری کلاس ها، تبیین احکام، تقويت اعتقادات ديني، پاسخ به سوالات ديني، معارف دین و مفاهیم قرآن کریم سیره عملی اخلاقی اهل بیت(ع) است.

انتهای پیام/ ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.